۱۳۹۴ اردیبهشت ۲۱, دوشنبه

طراحی تارنمای اینترنتی responsive برای موبایل بخش 1

کد نویسی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه بخش 1

اگر بهینه سازی ساختار سایت به عنوان یک بخش از هسته اصلی استراتژی های شما برای بازاریابی اینترنتی است ، طراحی یک وب سایت که قابل نمایش در موبایل باشد بسیار پسندیده میباشد . امروزه میزان فروش موبایل در قیاس با فروش کامپیوترهای خانگی و یا لپ تاپ ها افزایش یافته است همچنین در سال 2014 میزان اتصال به اینترنت از طریق تلفن های همراه نسبت به سال های گذشته بسیار افزایش یافته است.

به همین دلیل دارا بودن پایگاه اینترنتی که به طور کامل و بدون هیچ گونه عیب و نقصی در تلفن های همراه قابل رویت باشد بسیار کار پسندیده ای خواهد بود . اصلا تعجب نکنید اگر به زودی میزان بازدید از پایگاه اینترنتی شما از طریق موبایل برابر با میزان بازدیدهای سایتتان از طریق سیستم های شخصی بود و یا حتی ممکن است در آینده ای نزدیک میزان استفاده از اینترنت از طریق موبایل حتی نسبت به میزان استفاده از اینترنت توسط سیستم های شخصی بالاتر رود .

آمارها نشان دهنده این است که چیزی در حدود 67 درصد از کاربرانی که از طریق موبایل به اینترنت متصل میشوند علاقه زیادی به خرید از این طریق نشان میدهند به همین علت شرکت هایی که همیشه رفتاری عاقلانه و منطقی در مقابله با علایق مخاطبین دارند از مدتی قبل اقدام به تغییراتی در وب سایت خود به خاطر نمایش بی عیب و نقص در تلفن های همراه داشته و به دنبال ساخت سایتی میباشند که در زمان نمایش در موبایل هیچ فرقی نسبت به نمایش در کامپیوترهای شخصی نداشته باشد. بدین ترتیب میتوانیم به بازاریابی اینترنتیتجارت خود هم ، کمک فراوانی کنیم ، از طرفی میتوانیم در زمینه اعتماد سازی نیز موفق تر شویم .

استفاده از طراحی سایت واکنش گرا برای تلفن های همراه

طراحی سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر