۱۳۹۴ اردیبهشت ۱۹, شنبه

اثر یوزر فرندلی بودن پایگاه در بازاریابی اینترنتی قسمت 4

اثر کاربرپسندی پایگاه در فروش آنلاین بخش چهارم

رنگ بندی مناسب
داشتن رنگ بندی مناسب در سایتتان نیز باعث بالا رفتن کاربرپسندی وب سایت شما میشود . فرض کنید صفحات وب شما دارای پس زمینه ای تیره و فونتی قرمز میباشد ، در چنین شرایطی کدام کاربر حاضر است به مدت چند لحظه در پایگاه شما به دنبال کالا یا خدمات مورد نظر خود بگردد ؟! سعی کنید در رنگ بندی سایت خود از رنگ هایی به کار گیری کنید که چشم بازدیدکننده را خسته نمیکند ، این مسئله در میزان ماندگاری کاربر در صفحات شما بسیار تاثیرگذار میباشد .

ساخت بخش نظرات در سایت
میتوانید با شنیدن انتقادات و پیشنهادات کاربران و تحلیل نظرات آنها تمامی کاستی های سایت خود را مرتفع کرده و علاوه بر جلب رضایت مخاطبین ، وب سایت خود را نیز بیش از پیش قدرتمند کنید . استفاده از نظرات کاربران میتواند تاثیر زیادی برای پایگاه شما داشته باشد که یکی از آنها  ، کسب آگاهی شما از نواقص موجود در سایتتان میباشد. به یاد داشته باشید که هرگز شما نمیتوانید مانند کاربران به نواقص کوچک و بزرگی مانند ایراد در صفحه تعرفه طراحی سایت خود آگاهی داشته باشید.

سالم بودن لینک های وب سایت
یکی دیگر از نکات مهم در زمینه کاربرپسندی وب سایت شما ، سالم بودن لینک های صفحاتتان میباشد. لینک های سایتتان از منو تا آیکون های میانبر و آدرس های دانلود گرفته تا پیوندها ، به عنوان مثال اگر لینکی تحت عنوان طراحی سایت مذهبی دارید حتما دقت کنید تا این لینک را امتحان کرده تا صحیح کار کند زیرا اگر بازدیدکننده روی آدرس شما کلیک نماید اما آدرس آن کار نکند ، بازدیدکننده حاضر به خرید از سایتتان نخواهد بود. این مسئله به سئو پایگاه شما نیز کمک خواهد نمود .

منبع : تاثیر کاربرپسندی سایت در بازاریابی اینترنتی

طراحی وب سایت

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر