۱۳۹۶ تیر ۱۶, جمعه

مهاجرت به استرالیا :گذاشتن لباس ها در کوله به شکل درست

مهاجرت به استرالیا :چیدمان لباس ها در کوله بصورت کم فضا

در مسافرت که قرار دارید بعضی وقت ها خسته و کلافه اید و مهاجرت به استرالیا  صبح که برمیخیزید از خواب انگار تا گل صبح مبارزه کرده اید و کلی مشت و لگد خورده اید .

درساعاتی از روز خیلی گرسنه اید و تایم هایی معین برای خوردن غذا بی اشتها هستید کلیه ی اینموارد تنها یک علت داراست آن هم این این موضوع است که در سفر قرار دارید و شرایط با اوضاع شما در منزل کاملا متفاوت است .

نکاتی جالب برای آشنایی بیشتر با دبی


شهر دبی حدود سه هزار سال قبل از میلاد ساخته شده و امروزه یکی از جذاب ترین مقصد برای توریست ها به شمار می آید . دبی که سال ها پیش یک روستای ماهیگیری مهاجرت به استرالیا  کوچک بوده است

 امروزه یکی از اصلی ترین مراکز تجاری جهان شده است .نکات جالب دبی در این مطلب نوشته شده است .

حیات اولیه :

قرن سوم پیش از اسلام دبی یکی از شهر های ایران در دوره ساسانیان محسوب میشده است که بعد به دست خلفای بنی امیه اشغال شد .در منطقه القصیص بعد از کاوش نشان داده شده

که هشت هزار سال قبل از میلاد در این بخش ،بشر زندگی میکرده .اولین گروه اروپایی که در این بخش زندگی کرده ،پرتقالی ها بوده اند در ادامه فرانسوی ها ،آلمانی ها و در نهایت در قرن 18 انگلیسی ها نیز در این بخش به زندگی ادامه داده اند .

مرکز مروارید :

تاریخ جدید دبی که با آل الفلاسی گره خورد باعث شد تا دبی در قرن 19 و 20 به مرکز ماهیگیری و تجارت مروارید تبدیل شود .کم کم این صنعت در دبی پیشرفت کرد اعراب توانستند شرایط زندگی خود را بهبود بخشند

اما با شرایط به وجود آمده بعدی مانند جنگ جهانی دوم پرورش مروارید از رونق افتاد .

جنگ های داخلی :

جنگ های کوچک و متعددی که در سال 1940 بین دبی و ابوظبی رخ داده باعث شده بین اهالی این مناطق تفرقه و جدایی پیش آید . برای جلوگیری از این جنگ ها بریتانیایی ها از از این درگیری ها جلوگیری به عمل آوردند .

مرکز عمده و تجاری قطب :

دبی که در قرن بیستم به عنوان یک بندر مهم مطرح شده است همزمان با آن مغازه های موجود در دیره که نزدیک به صدتا میرسد این شهر را به یک مرکز تجاری تبدیل کرده است.

کشف نفت :

کشف نف در سال 1966 میلادی در دبی یکی از مهمترین رویدادها این شهر بوده است .

دبی با صادرات نفت اقتصادش را توسعه بخشید و این رشد اقتصادی به سرعت اتفاق افتاد .

پیدایش امارات متحده عربی:

در سال 1971 میلادی بریتانیایی ها خلیج فارس را ترک کردند امارات نشین هایی از قبلی دبی و ابوظبی اقدام به تشکیل کشور امارات متحده عربی کردند که دبی و ابوظبی از شهر های مهم این امارات شناخته شدند .

مهاجرت به استرالیا  نخستین حاکم امارات متحده عربی:

بعداز تشکیل کشور امارات زمان زیادی نگذشت که شیخ زائد بن سلطان آل نهیان حاکم امارات شناخته شد و تا آخرین لحظه عمرش حاکمیت امارات را به عهده داشت .

جنگ خلیج فارس:

سال 1990 جنگ خلیج فارس باعث به وجود آمدن خسازات ناخوشایندی شد که عوارض آن برای دبی باقی ماند و تاثیرات نامطلوبی بر اقتصاد این شهر گذاشت .

بعداز پایان یافتن جنگ خلیج فارس دبی به خوبی از شرایطی که ایجاد شده بود خارج شد .



هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر