۱۳۹۵ اسفند ۲۱, شنبه

خدمات ساخت وب سایت در ایران

نکاتی در مورد هزینه ها :

به دلیل کلی بودن جدول تعرفه ها و بنا به درخواست مشتریان ، در این بخش اطلاعات جزئی تری از امکانات وب سایت در اختیار شما کاربران عزیز قرار میگیرد.

گالری تصاویر
درجه سی : ندارد
درجه بی : یک مجموعه و دو تصویر در بخش گالری تصاویر قرار خواهد گرفت .
درجه آ : دو مجموعه و در هر مجموعه دو تصویر قرار خواهد گرفت + آموزش عمومی ایجاد مجموعه
پنل حرفه ای : سه مجموعه و در هر مجموعه دو تصویر قرار خواهد گرفت + آموزش عمومی ایجاد مجموعه
پنل ویژه : چهار مجموعه و در هر مجموعه دو تصویر قرار خواهد گرفت + آموزش اختصاصی ایجاد مجموعه




توجه : در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر مجموعه تصویر مبلغ 20 هزار تومان و به ازای اضافه شدن هر تصویر در مجموعه مبلغ 2 هزار تومان به قرارداد اضافه خواهد شد .

فرم ساز
درجه سی : ندارد ( تنها فرم ارتباط با ما بر روی وب سایت قرار خواهد داشت ) + آموزش استفاده از فرم ارتباط
درجه بی : ندارد ( تنها فرم ارتباط با ما بر روی وب سایت قرار خواهد داشت  ) + آموزش استفاده از فرم ارتباط
درجه آ : فرم ارتباط با ما + یک فرم دلخواه که نهایتا دارای 5 فیلد است ( به عنوان مثال فرم همکاری ) + آموزش عمومی ایجاد فرم
پنل حرفه ای : فرم ارتباط با ما + دو فرم به صورت دلخواه ( هر فرم حداکثر دارای 8 فیلد ) + آموزش عمومی ایجاد و استفاده از فرم
پنل ویژه : فرم ارتباط با ما + سه فرم به صورت دلخواه ( هر فرم حداکثر دارای 10 فیلد ) + آموزش اختصاصی ایجاد و استفاده از فرم




توجه : در صورت درخواست کارفرما ، به ازای اضافه شدن هر فرم مبلغ 20 هزار تومان و به ازای ازای اضافه شدن هر فیلد مبلغ 2 هزار تومان به قرارداد اضافه خواهد شد. ( تعداد فیلد های هر فرم بر اساس توضیحات قبلی میباشد . )

ازخدمات شرکت ایفا نت بررسی واعلام تعرفه طراحی سایت می باشد

هم اکنون  طراحی سایت در اراک و سراسر وب ایران در خدمت شما می باشد.

فرض کنید یک عکس معمولی با گوشی خودتون میگیرید . این عکس میتونه تا 5 مگابایت حجم داشته باشه . خب همانطور که در مقاله گام های افزایش سرعت سایت نوشتم . یکی از مهمتری فاکتور های افزایش سرعت لود سایت کم حجم کردن تصاویر است . یک سایتی که سرعت لود مناسبی برای کاربران ایرانی داشته باشه به نظر من  بین 100 کلیوبایت تا 1 مگابایت حجم داره .

حالا شما یک عکس 5 مگابایتی در سایت قرار می دهید . با سرعت اینترنت دیال آپ که تقریبا حدودا 5 کیلوبایت در ثانیه می تونه دانلود کنه .کاربر عکس شما را بعد از 16 دقیقه می تونه ببینه .یعنی 16 دقیقه برای یک کاربر با اینترنت دیال آپ طول می کشه تا این عکس باز بشه . فکر کنم عمق فاجعه را متوجه شده باشید . پس باید چه کار کنیم . ببینید یک عکس تقریبا بزرگ در صفحه سایت شما تقریبا عرضی برابر 600 پیکسل داره . در صورتی که عکسهایی که با گوشی میگیرید گاها تا چند هزار پیکسل طول و عرض دارند .

پس عکس خودتون را به اندازه ای که در سایت نیاز هست تغییر سایز بدید .برای تغییر سایز میتونید از paint ویندوز استفاده کنید.روی عکس کلیک راست کنید و edit را بزنید تا وارد paint شوید سپس گزینه resize را انتخاب کنید و تغییر سایز را روی pixel قرار بدید و سایز دلخواهتون را به پیکسل وارد کنید مثلا 400 در 500 .

پس از کاهش سایز تصویر میریم سراغ استفاده از نرم افزار های کاهش حجم . این نرم افزارها هم میتونن به شدت کمک خوبی در کاهش حجم تصاویر بکنند .بهترینشون که من استفاده کردم xat.com Image Optimizer هست . که میتونید توی اینترنت جستجو کنید و دانلودش کنید . علاقه مندان به طراحی سایت حرفه ای میتوانید به طراحی وب سایت در اراک مراجعه کنید.

البته یادتون باشه این نرم افزار بیشتر در کم حجم کردن عکس های jpg قدرت داره . پس اگه تونستید اول فرمت عکستون را به jpg تبدیل کنید .همینطور موقع کم حجم کردن magicompression را روی صد در صد بذارید .







هم اکنون طراحی سایت در اراک و سراسر وب ایران در خدمت شما می باشد.

موزه حمام چهارفصل اراک

موزه‌ها در معرفی فرهنگ، آداب و رسوم و شیوه زندگی نیاکان ما نقش بسزایی دارند. در استان مرکزی 6 موزه مردم شناسی وجود دارد که قدیمی‌ترین آنها، موزه چهارفصل اراک است.

به گزارش واحد مرکزی خبر، حمام تاریخی یا گنجینه چهار فصل اراک، یکی از جلوه‌های اصیل هنر معماری ایران در استان مرکزی است که در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.حمام چهار فصل در عهد قاجاریه به همت حاج محمدابراهیم خوانساری بنا و اکنون به گنجینه تبدیل شده است.این حمام از گرمخانه، سربینه (رختکن)، حجره‌های متعدد، حمام‌های زنانه، مردانه و اقلیت‌های مذهبی تشکیل شده است.

این حمام به دلیل ‌تزئین سربینه آن با کاشی‌های زیبا و رنگارنگ چهار فصل سال – چهار فصل نامیده می‌شود.بخش سربنیه حمام با 8 ستون و گنبد رفیع آن وکاشی‌های رنگارنگ وگچبری‌های چشم نواز و نقاشی های تاریخی و طرح های اسلیمی‌اش، هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند.

در این گنجینه ارزشمند، اشیای تاریخی مانند ظروف وکاسه های سفالی، سکه‌های دوره‌های مختلف تاریخی، عقدنامه‌های دوره‌قاجار، کتاب‌ها و نسخه‌های خطی، ظروف مسی و قلمزنی، اسباب قدیمی حمام، خمره‌های سفالی‌، لوازم ریسندگی، بخشی از محراب تاریخی و ارزشمند مسجد جامع ساوه و لوازم ریسندگی و بافت فرش نگهداری می‌شود.





هم اکنون  طراحی سایت در اراک و سراسر وب ایران در خدمت شما می باشد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر