۱۳۹۵ بهمن ۶, چهارشنبه

مناسب ترین فصل برای تور هند چه زمانی می باشد

تور ارزان هند ؛ هندوستان با اسم رسمی جمهوری هندوستان سرزمینی در پایین  آسیا می باشد که پایتخت آن دهلی نو است.تور سرزمین هند از لحاظ اقتصادی بسیار بااهمیت می باشد و به تندی هم در حال روبه جلو رفتن است.

هتل پنج ستاره میدنز یکی از هتل های مجلل پنج ستاره دهلی است که در سال 1903 تاسیس و پس از آن به دفعات تعمیر و بازسازی شده و در طراحی آن از معماری قرن 19 الهام گرفته شده است . هتل میدنز 200 متر تا ایستگاه مترو و 2.5 کیلومتر تا بناهای تاریخی قلعه سرخ و بازار چاندی چوک فاصله دارد . این هتل 5 ستاره دارای ساختمانی مدرن ، فضای داخلی لوکس و امکاناتی ویژه بوده و مطابق با استاندارد های هتلداری اداره می شود . فرودگاه بین المللی دهلی نیز یک ساعت پیاده تا هتل فاصله دارد .

 

اتاق های هتل میدنز دهلی از 55 اتاق استاندارد و خانوادگی لوکس تشکیل شده است که دارای اندازه های متفاوت ، مبلمان راحتی و تشکیلاتی مدرن می باشد . رنگ هایی که در طراحی این اتاق های مدرن به کار رفته ، رنگ هایی گرم بوده تا آرامش میهمانان را تامین کرده و اقامت ایشان را دلنشین تر کند .سرویس بهداشتی درجه یک ، لوازم آرایش رایگان ، مینی بار، تلویزیون ال سی دی با کانال های ماهواره ای، دستگاه پخش دی وی دی ، سیستم تهویه هوای مطبوع ، سشوار، خدمات 24 ساعته اتاق و اینترنت پر سرعت رایگان از جمله امکانات رفاهی این اتاق های مدرن می باشد .

هتل میدنز دهلی

امکانات هتل میدنز دهلی برای اقامتی به یادمانی و بانشاط تنظیم شده ، به طوری که برای میهمانان مختلف، رضایت بخش و سرگرم کننده است . استخر های روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، سالن زیبایی ، خدمات نگه داری از کودک ، باشگاه ورزشی ، ماساژ، حمل و نقل فرودگاهی ، سالن کنفرانس ، اجاره اتومبیل ، صرافی ، مرکز تجاری ، سرویس شستشوی لباس ، فضای سبز، انبار بار و چمدان ، رستوران های متعدد ، پذیرش و تحویل 24 ساعته و ... مختصری از امکانات رفاهی و خدماتی این هتل 5 ستاره است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تور ارزان هند بروید .

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر